زندگی نامه مختصر امام زمان (عج)

زندگی نامه مختصر امام زمان (عج)
زندگی نامه مختصر امام زمان (عج)حضرت مهدی (ع) امام دوازدهم شیعیان و فرزند امام حسن عسکری (ع) و نرجس خاتون (س) می باشند. ایشان طبق بیشترین روایت، روز جمعه نیمه شعبان 255 هجری قمری متولد شدند. و در سال 260 هجری در سن 5 سالگی پس از درگذشت پدر بزرگوارشان، به امامت رسیدند.دوره زندگی پربرکت این امام معصوم در چهار دوره می باشد:ـ از تولد تا غیبت: حضرت مهدی(عج) پس از تولد حدود پنج سال تحت سرپرستی پدر بزرگوارشان امام عسکری علیه السلام به صورت نیمه مخفی زندگی کردند. یکی از کارهای بسیار مهمی که حضرت امام حسن عسکری علیه السلام...
ادامه خواندن
  3036 بازدید

دانلود اوقات شرعی ماه مبارک رمضان 1394 کلیه شهرهای ایران

دانلود اوقات شرعی ماه مبارک رمضان 1394 کلیه شهرهای ایران

ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر تمام مسلمین، به اطلاع بازدیدکنندگان سایت می رساند که اوقات شرعی ماه رمضان سال جاری کلیه شهرهای ایران به تفکیک استان، شهرستان و شهر در جداول جداگانه ای در دو فرمت JPG و PDF توسط وبلاگ اذانگو برای اولین بار تهیه گردیده است و آماده دانلود و استفاده عزیزان می باشد.

ادامه خواندن
  2802 بازدید

توصیه‌های مهم پزشکی پیاده‌روی اربعین - دکتر خیراندیش

cover-www.azangoo.ir

این مطلب شامل اطلاعاتی ضروری در مورد مسائل مهم پزشکی پیاده‌روی اربعین از زبان دکتر خیراندیش می‌باشد. و هرکسی که به پیاده‌روی اربعین مشرف می‌شود؛ می‌بایست از این نکات طلایی آگاه باشد. و شامل عناوین زیر است.

- فواید توان پیاده‌روی داشتن
- رفع بوی بد عرق در اثر پیاده‌روی
- رفع درد پا در اثر پیاده‌روی اربعین
- جلوگیری از سرماخوردگی براثر عرق در پیاده‌روی اربعین
- زندگی استریل بهتر است یا نیمه استریل؟
- چهار چیز کلیدی که در پیاده‌روی اربعین همراه داشته باشید و به آن‌ها نیاز دارید!
- از بین بردن مسمومیت با حجامت
- نحوه استراحت کوتاه در پیاده‌روی اربعین
- قدرت اسفند در استریل کردن
- درمان فوری زخم‌های سطحی و عمقی
- درمان فوری تاول و جای ضربه

ادامه خواندن
  7410 بازدید

بشارت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) در قرآن

بشارت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) در قرآن
قرآن کریم:(يا مَريمُ إنَّ اللَّهَ يُبَشِّرُكِ بِكَلِمَةٍ مِنهُ اسمُهُ المَسيحُ عِيسَي ابنُ مَريمَ وَجيِهاً فِي الدُّنيا وَ الآخِرَةِ و مِنَ المُقَرَّبينَ)اي مريم! خدا تو را به كلمه‏ اي از جانب خودش بشارت مي‏ دهد كه نامش مسيح ، عيسي بن مريم است ؛ در حالي كه در دنيا و آخرت آبرومند و از مقرّبان الهي است(آل عمران ، آيه ۴۵ )
  8475 بازدید

تقویم تاریخ: روز عاشورا

تقویم تاریخ: روز عاشورا

اين روز، پر آوازه ترين روزهاى سال و خاطره آميزترين تاريخ بشرى است . دراين روز بزرگ ، پاى مردى ، فداكارى و سربلندى گروه اندكى از انسان هاى به خدا پيوسته و در برابر ده ها هزار مردان جنگى و جنايت پيشه به نمايش ‍ درآمد. اين روز، روز فداكارى امام حسين عليه السلام و ياران باوفاى وى مى باشد و تا ابد به آنان تعلق خواهد داشت . در اين روز، حوادث و رويدادهاى مهمى در سرزمين كربلا به وقوع پيوست كه براى هميشه در تاريخ انسان ها ثبت و درج خواهد ماند.در اين جا به طور گذرا به اهم رويدادهاى روز عاشورا مى پردازيم:

ادامه خواندن
  1699 بازدید